Oj

Nu var det super länge sen ja skrev, har gjort mycket och ingeting, så vet knappt vars ja ska börja!! 


Nyår så va jag och killen hemma åt mat och smällde raketer :) sen närmare mot tolv slaget så började vi närma oss stan och kollade lite där , och fullt ös på stan. Många fulla personer!! Polisen hade mycke och göra då!! 
Jag hade super trevligt med världens bästa Ronny:)! Fortfarande riktig kär och galen i honom! ❤️ 

Sen träffade ja Johanna för en vecka sen, satt och snacka en massa och skratta en hel del :) tittade lite på va hon hade fått då hon fyllde år och i julklapp :) och ja trappa i på lite på hennes crosstrainer :) hade riktigt trevligt :) 

Sen har jag hunnit träffa min faster här då hon var här uppe och firade nyår med sin gubbe va kul och få träffa dom :) 

Sen har jag firat min bror på hans 24 års dag!! Och jag och min fina har varit på bio :) och igår satt vi och spela Tintin hela dagen hihi :) riktigt roligt :) har blivit en Xbox nörd :) !! 

Vet inte mer vad ja ska skriva för kul, har inte hänt någon speciellt! Ska klippa mig på tisdag för att snygga till min frisyr som jag har nu :p haha xD 
Och jag sitter hos pappa nu , har klippt honom och nu ska vi dricka kaffe :) 
I morgon börjar veckan på matro igen :) 

Tack för att ni läste tjing:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0