Fet tisdag hela dagen!!

Idag är det den feta tisdagen man ska vräka i sig semlor ;) jag har inte hunnit äta en ända en. Men där emot så har jag stått och gjort några st idag haha :p sen har jag fått skiva rostbiff och vindel rökt skinka , fått stått och plasta in dom hehe :) har inte hunnit göra så mycket mer än de :) men de ha varit roligt idag ändå :) sen va ja på af i morse och lyssnade på ungdoms garanti idag:) så jag gick med i de :p får se om de e något för mig :) jag hoppas ju på jobb snart bara skönare med jobb än af .. Haha :p nu slutar jag för idag så nu sitter jag på bussen och ska hem och äta middag :) och mamma ha gått på maxi och köpt semlor :) 💐:) gott 
Jag trivs fortfarande på Ica 
Gjort dag två :D 

Nä har inge mer och skriva nu :) 
Hejsvejs :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0