Måndag

Första dagen på praktiken idag har gått riktigt bra :) se varit spännande och få testa på något nytt och känns även kul.. Känns typ som min grej tror jag :) 
Idag har jag fått flytta om kring i butiken och flytta fram grejerna nä men detta ha vart kul och dagen har gått fort undan :) 
Nu sitter jag på stan af, väntar på
Min käraste för han är och fixar lite saker :p sen ska vi gå handla lite :) 
Sen ska vi gå hem och fixa någon middag :) sen ska vi gå och se på bio :) bio mys ikväll :) hehe i morgon blir det en ny dag känns bara spännande. Kommer varor i morgon :) så då blir de att packa upp och fixa och dona :) hehe 
Nä har inge mer och tillägga :) 
Hejsvejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0