Godkväll


Idag har jag tagit cykeln till mamma, för att fara iväg och rösta på Haga skolan :) 
Röstade på soc, första gången i hela mitt liv jag röstat, gick både fort och lätt. 
Någon gång ska ju va den första gången ;) sen efter jag och min mamma hade röstat så for vi vidare till strömpilen och kikade :) , hon hittade en jumper och jag fick fika och ett par as snygga skor :) 

Sen for vi in på maxi, hjälpte henne och handla lite, sen fick ja en bunke och en slev!! Tacksam :) sen hjälpte jag mor med att packa in maten och sen så talade ja för allt och cyklade hem. Slängde i tvätt, och diskade undan och dammsugade medans jag väntade på min baby :) sen käkade vi hamburgare med pommes mums :) annars ha jag bara tagit det lugnt :)  
Glad och nöjd tjej. En riktigt grym söndag :) ha en skön vecka . Tack för mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0