Heeeeeeeeeej!!

Längesen sist 
 
 
Jag har inte haft någon tid alls att skriva, ingen lust, 
 
men jag ska börja med att jag följde med killen till skåne, hälsade på hans syster och hans polare. 
Riktigt trevligt vi surrade, vi festade lite, och vi chillade, vi myste. Har haft det super mysigt.
köpte ett linne och en tjocktröja när vi var i kristiansstad. 
 
sen fyllde jag år för ca en vecka sen blev då 23 ;) haha börjar bli stor nu :) 
fick pressent kort på expo, fick pengar, presentkort på ica,bikbok , sen fick ja även massa lotter.... men som vanligt så vinner man ju aldrig, hahaa 30 kronor, ja de är alltid något :) fick även ett pressentkort på bio. känns ju awesome. :) jag hade det jätte trevligt och blev super nöjd med alla pressenter. ska verkligen inte glömma det att jag fick även chocklad och tvättpåsar. tack till er alla som va med och firade mig. 
 
sen så skulle ja till arbetsförmedlingen idag för att snacka om ......tja det vet jag inte... för jag for aldrig dit, försov mig, men får en ny chans i morgon, kl 11 så ja hoppas verkligen inte ja försover mig. :)
 
så idag har jag försökt att sitta med mitt CV och skriva över det till min dator, men har inte gått så bra för min del med det. För jag har inge tålamod, jag har ingen ro. Det går verkligen inte som jag vill. Annars sitter jag bara och lysssnar på musik. och tänker hur tacksam jag är för att jag ha Ronny, hur mycket jag Älskar honom. Hur lycklig han gör mig, känner mig trygg och bekväm med honom. Jag hoppas att jag kan få uppleva flera stunder med honom, fler äventyr och mer mysiga stunder. han är mitt allt, mitt ljus, min kärlek jag är lycklig, jag är kär. 
 
trivs fortfarande som en skatt i lägenheten, fattas lite små skaker til lägenheten, lampor, matta, tavlor. 
men det kommer , äntligen fått flyttat äntligne blivit stor nu. 
 
inge jobb i sikte, det är så svårt och få jobb i dagsläget jag blir tookig. Men jag försöker att fortsätta att kämpa och fortsätta att praktisera och hoppas på det bästa med allting, jag har ingen aning om vars jag ska praktisera nu, men det blir på någon ica affär i alla fall, trivs att arbeta inom handels. Få arbeta med kroppen. 
 
fick även träffa Cathe när vi åkte hem från skåne va riktigt roligt och få träffa henne igen :) 
så längesen jag fick träffa henne sist var ju fan nästan 2 år sen :/ men vi ses nog snart igen ska du se cathe :) 
 
ikväll blire bara lugnt och så. vi ska äta hamburgare iikväll. gotta :) hahaa 
ska upp tidigt i morgon msåte försöka att sno på dygnet :p tror min käraste ska sitta och glo på allt spänande då jag går och lägger mig ;) han är sååååå söööt ! :) kärleken till honom är så enooorm.! 
 
snart är det helg :) känns fantastiskt, jag ska göra en hel del saker i morgon. :) 
 
nä men nu vet jag inte vad ja ska fortsätta att skriva .. :) 
 
Tack Ronny för att du finns. du är underbar, vacker,  snygg, jag älskar dig !  
 
Mamma , du är så duktig som står ut med allting och kämpar i på. jag är så glad för att du ha kommit hem nu, nu hoppas jag att du kommer få vara hemma :)
 
Pappa, du vet att jag älskar dig pappa. 
 
Cathe du vet att du finns i mina tankar och mitt hjärta. jag finns här för dig i vått och torrrt. ! 
hoppas att du mår bra vännenn . 
 
Andre min bror. jag hoppas att du har det bra. 
 
tänker på nära och kära. ! 
 
trevliiig kvälll :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0