Idol idol idol


Haha 

Bjuder på en bild, cyklade i morse och handlade lite frukost och annat gott :) 
Blir hamburgare till middag idag :) gott ! 
Sen så fikade jag och älskling :) och sen nu sitter jag och kikar på idol när jag missade de igår ;p jag hejar på Lisa:) 
Ha alltid trott på hon (: så ung och så duktig :) blir nog bara lugnt idag:) 

Igår ca ja hos mamma körde till maxi och hjälpte mamma och handla lite :) och fick en fotfil , tandkräm, hudkräm, Treo. Min mamma e så gullig och jag är så enormt glad för att hon lever nu tänker jag ta vara på varje minut jag är hos henne . Min mamma min lilla rara mamma . 

Sen i morgon. Ska jag träffa Johanna och dricka kaffe och surra bort lite tid känns faktiskt kul :) 

Pratade med cathe igår på Skype <3 

Vet inte vad jag ska skriva mer :) 


Yeeeaa(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0