lördag...

Va på möte i fredags på arbetesförmedlingen och de gick jätte bra, kanske ska börja praktisera på hotell. Ja de  e ju alltid roligt och testa på något nytt. Jag hoppas att ja får den chansen, Någon Anna skulle höra av sig till mig. Annars söker jag mig till ica kvantum, så får se hur de blir med de. sen så blev de lite dricka med den bästaste :* 
va jätte trevligt.. :) idag har jag varit på stan med farsan och gått på kafe, Mat och Prat riktigt gott och trevligt. brann i ett hus. lägenhetshus. alla klarade sig. men vi drog dit och kikade också. Hade hunnit brinna ner till botten, tråkigt men sant. sen så for ja till mammsen, för att hälsa på och säga hej. Kollade hur hon mådde. och alltid lika roligt och se att hon är pigg och glad. ! :) sen cyklar ja hem och börjar med maten blev spagetti och köttbullar. va riktigt gott :)
sen ha ja och min fina sätt på en film.. sen så ha jag varit och handlat lite ikväll. och nu ser ja på taken :P
blir nog sängen snart :) sen i morgon så ska ja till jysk för att kika och kanske får med mig en lampa hem Jag hoppas på det :D vi får se :D ! måste till morsan i morgon också. hämta nå papper som jag ha glömt där. 
annars ska ja och min älskling städa och fixa i lägenheten :) ! hare bra alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0