Morgon pigg

Är ganska pigg nu för tiden känns väldigt gött, bortsett från rygg ont som bara in i den. Vet inte vad jag ska ta och göra :/. Dom har hört av sig från hitell botnia som jag skrev förut son jag gick och vänta på :) ser framemot det :) synd bara att det e långt bort. Typ nästan vid flyget kommer få bra motion, och cykeln kommer motioneras varenda dag, går ju inga bussar förbi där heller 😮 det skulle va och ta flygbussen men blir en ändå hyfsat lång promenad sen går dom typ sällan och kostar mer tror jag 😕 
Men ska bli skönt och få börja om och få göra med något :) sen så ska ja börja träna på måndag. Med lite hemma träning och promenader och jogging man mår så mycke bättre . Man blir gladare och piggare :) så oavsett hur det än blir och hur jag än mår ska jag träna, en stund om dagen :) det kan va bra för mig jag som måste röra på mig :) 

Idag så kanske jag ska cykla till mamma och hjälpa henne och baka, för hon ska bjuda dom på thorax på fika på torsdag för att hon tyckte dom va så bra, glada och positiva. Jag tycker också dom ha varit bäst om man jämnför på dom andra ställerna :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0