Outfit


Idag när jag vaknade så satte ja på mig kläder och gjorde ordning kaffe för att piggna till, sen så cyklade ja till hotel botnia, för att träffa chefen och jag ska börja praktisera där. Nu väntar vi på facket ska höra av sig :) blir spännande men kändes så sjukt konstigt att sitta där. Men jag hoppas de blir kul:) 
Mötet va 11.30 men jag kom dit strax före k tio :o så cyklade runt en sväng, och kl va bara strax efter tio. Så cyklade till mamma och drack kaffe och fick mig en macka :) sen cyklade jag till hotel botnia igen :) och sen satt vi och prata 15 min drygt :) och sen cyklade jag till gourme för att handla lite till mammsen :) fick mig lite bröd som jag och älskling kan äta :) frukost hehe sen så åt vi lunch som jag köpte på gourme kycklingsallad till mig och en kycklinglår till mamma som vi åt till lunch jätte gott :) sen nu vilar hon medans jag sitter i soffan och kickar på telefonen :) 

Hare bra allesammans :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0