Söndagheladagen


Idag har jag städat lägenheten, och torkat av golven och sen ha jag varit hos  Johanna druckit kaffe och pratat (: i morgon börjar jag att Komma igång (: 
Är ganska trött så blir nog en tidig kväll (: 
I morgon blir det en heldel planerat :) 
Ska först kliva upp och börja dagen med en promenad och sen så ska jag äta en äggmacka gott dricka en kopp kaffe! Duscha sen ska jag betala räkningar :p sen ska jag och killen dara iväg och handla :) sen så ska jag cykla till mamma för att hälsa på :) 
Sen ska jag cykla hem och laga nån mat med sötnos :) sen blir det bara mys framför tv. Sen blir de godnatt :) 

Inge mer vettigt och skriva, hejdå :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0