2015

Längtar till sommaren som aldrig förr, ska bli en fantastisk sommar . Ja man gör den till den man vill ;) haha 

Men ha beställt en riktigt fin klänning till sommaren helt för tjust i den 

Nelly #nelly.com längtar nu efter klänningen :) 

Igår så umgicks ja ned Johanna hela dagen , sen sågs vi på kvällen på en härlig och behövlig promenad kändes fantastiskt 

Just nu ligger ja hos mamma , och ha en underbar fin dag med henne <3 
Efter att jag ha umgåtts med henne ska ja springa som en dåre och dela ut turlistor :] haha få bio biljetter hoppades på att sötnos ville hjälpa mig :) 
Men icket sa Nicket så haha kommer ta hela kvällen för mig :) haha 

Dumt och klaga haha man får i alla fall motion 😍🚵🏼 haha får vi se när ja ska byta mobil :) vill ha Sony z3 tror den kan va en riktigt fining :) sen ikväll så vet ja inte vad som händer :) ska försöka dela ut alla idag/ ikväll men annars får jag cykla hit igen i morgon och dela ut :) 

Haha annars njuter ja av bara mammas sällskap just nu 😂 

Ha en grymt dag allesammans 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0