Fredag !

Tiden bara rinner iväg de är helt sjukt så fort allt går..
 
kan börja med att veckan ha varit både bra och jobbig må ja säga.
Af vill ha ett läkarintyg och tycker de är så svårt och jobbigt ha aldrig varit med om nå sånt, nu ångrar ja mig även att ja ha sagt till Af att min axel  är som den är , för nu spelar de mycket in i arbetet vad kan ja göra? vad får ja göra ? kan ja jobba ? kommer dom kräva osv.. tja de ända ja vill är att Axeln ska bli bra, och där med ett fast arbete, sen är de så mycket runt om kring som händer..
 
kärleken till Ronny är så extremt stor och varje gång de blir tjafs mår ja så dålgit och är så extremt för att han är min! :D !!!!!
 
Kärlek hög nivå 
 
men hej på er alla ! :)
 

Ska börja med att träna axeln de gör ja så mycket och så ofta ja bara kan ! ett stort plus till sjukgymnasten att liksom berätta och beskriva för mig vad som är fel på den typ. och även liksom visa mig hur en träning sker. ja jag är evigt tacksam för den hjälp jag fick och en bra start på denna långa resa :) ja ska aldrig ge upp oavsett hur tråkigt det än är så ska jag försöka att kämpa och klara av att träna upp axeln och liksom bara kämpa vidare med att träna och träna ! funderar starkt på ett gym kort för att bolla upp både med kropp och stjäl . 
får vi se hur allt går med allt ! nämen riktigt glad är ja för allting , att jag tog mig i kragen och kämpar nu mot en jätte lång rehblatering stablisera upp! ja duktigt starkt och bra gjort. 
 
men där emot ska ja även säga att ja ha inte vägt mmig sen ja gjorde det sist och kommer inte ens ihåg när de va.. men ja skäms ja skäms över min viktigt faktiskt men och allt är så gott och när man verkligen ser på en film så vill man mysa ner sig i soffan med sin älskade underbara pojkvän och äta nå gott det säger ja inte nej till.. men svårt att hitta motivation till att liksom bekämpa att verkligen röra på sig. i övrigt bara är att man mår så himla bra av att röra på sig och komma igång, aaa vi får se hur de går med gymmet osv.
 
Ananrs så ska ja peppa min pojkvän han ha fått tag på ett jobb :D han åker till Obbola WOOW allltså ja är så extremt glad för honom att de går  bra för honom, och nu håller ja tummarna på att han får det, och att de går bra med bussar då de är krångligt med bil, för att ja ska kunna köra honom sen hoppas ja på att ja kan få ett sommarjobb och så.. :) 
 
annars vet ja inte vad ja ska skriva mer, har inte gjort ett skit idag, har diskat bort från igår. 
och ätit lite frukost och druckit kaffe städat undan lite och gjort de lite halv fint innan bby kommer hem..
ska snart fara iväg till stan för att besöka fotvården för att få till mina fötter :! så att dom blir fina till sommaren . sen att hälarna ha spruckit på mig! ...
 
sen där efter så ska ja till johanna så ska hon få bju på kaffe och ett glatt humör, ska bli riktigt trevligt :)
 
sen ska ja hem till min sötnos och fixa middag mums ! :) 
sen så vet ja absolut inte vad som händer ikväll grymt sugen på party party men vafan inga cash och ingen som styr ? tja jag vet inte annars lär de väl bli en grym tjockis kväll framför datorn telefon och tv... haha xD 
 
Saknar och tänker på min kära mamma som kämpar mot en lång kamp i sävar. ska få träffa henne på lördag ska bli grymt suveränt kul <3 
 
sen så kämpar ja med mitt självförtroende till att jag inte är världelös jag är som alla andra och jag kan bara om jag släpper lös mig själv och i varje ögoonblick tro på mig själv och våga skratta gråta när de behövs ! 
 
må bra världen för de gör ja ! skin sol för då är allt på topp :) 
ha en riktigt fin dag alleihpa ! så skriver ja kanske ett nytt inlägg med andra nyheter kanske mer gladare eller mer allmänt att aj ha tränat och hittat motivationen ! ge mig ett hopp våga tro och ge mig en chans , en chans till livet en chans att visa att ja är bra och kan ! 
 
HAHA hare bra alla nu nu ska ja träna axeln sen sticker ja ner på stan hare gött ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0