Veckodag !!!!!

 Jag ha haft en hyfsat lugn och skön vecka i måndags klev ja upp körde axel träning , hälsa på i röbäck oj va de va kul :) sen så for förbi en sväng hos pappa som hastigast ! :) sen hamnade ja på af.. Mötet där gick bra :) sen en sväng till Johanna , sen gick jag och baby på stan :) sen upp till Intersport sen hem :D 

I går så vare lite trevligheter :) 
Vaknade körde axel ch sen så sprang jag allt va jag hade för att ja va sen ut till bussen , for på läkar besök , och hon frågade lite och kände på min axel , så hon skulle skicka in en remiss och hoppas att jag fick en tid så fort som möjligt ! Sen åkte ja upp till pappa , åt frukost där . Mums ! Sen satt vi ett bra tag hos honom och umgicks va väldigt trevligt :) vi åkte och handlade på maxi både frys och kyl pch skafferi ör fullt med mat igen ! Så otroligt roligt :) sen när ja koom hem, så packade ja in allt och fixade kaffe . Pappa stannade kvar ett bra tag :) va kul 😀😀 sen så när han for så lagade ja bara mig i sängen :) 
Haha väntade tills älskling kom hem 😀😀 sen åt vi korvstroganoff och ris 
Och såg på Sune i fjällen riktigt kul film haha xD 

Idag startade ja dagen med en frukost och kaffe gott :) 
Sen pratade ja en stund med mamma va trevligt :) sen hamnade ja med axel övningar , och körde en rejält konditions pass körde lite mag Träning :) sjukt kul .. Sen duschade ja och skurade toan och spegeln handfatet , diskat bort :) 
Sen åt jag äggmacka och kaffe gott 

Ska sen cykla till Johanna <3 riktigt trevligt 😀😀😀😀😀😀😀 

Ha en fin dag vädret är på topp så inget annat kan ju va fel! ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0