Längesensist

måste skriva två eller tre rader innan jag går och lägger mig .... 
För de första va det såå längesen Jag skrev ! 
Men jag lever och inte haft ork till stt skriva ;) .. 
Jag och min pojkvän ha de så himla bra tillsammans vi är som klistrande till varandra <3 
sen ska ja säga att jag ha uppehåll med godis pch äter betydligt mindre till måltiderba.. 
Kommit gång att röra på
mig mer .. 
Ha gått ner i vikt .. 
 
Varit på min första jobbintervju va spännande och nervöst men dock inte hört något mer om det :) 
sen så ha jag umgåtts pch hjälpt mamma pch pappa hälsat på svärmor och 
avslutat praktiken på hotellet då ja ej trivdes 
satsae på att springa blodomloppet på 5km i maj 
så ska träna upp kondition :) 
 
ikväll ha ja pch pojkvännen varit  till hans mamma pch busschauffören va helt galen ... Sen ... 
Körde som en galning .... 
Och körde fort i ett gupp så alla flög !!!! 
nu säger jag godnatt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0