Lördag




Känner mig väldigt bra , och de ha varit en fantastisk dag !! Började med en rejäl sovmorgon vaknar typ halv tolv ;) 
Sen så drar jag på mig tränings kläder och ut på en rejäl promenad . 
Kommer hem blöt och svettig hoppar in i duschen jag och min sötnos for på spontan bio svampbob ;) trodde den skulle va bättre men rolig va den :) sen åt vi på frasses gott gott :) 
Sen så gick vi hem till mamma <3 lämnade igen en sak som min fina fick låna av hennes sambo :) 
Sen så fick ja en kopp kaffe och sen så gick vi till vasaplan kikade lite :) 
Sen tog vi bussen hem :) 
Min kille spelar pch jag halvligger i soffan och chillar en as härlig lördag :) 
Något som ha hänt ? Nää skulle inte Tro de :p haha xD 
Vill ha ett löpband som jag kan springa pch promenera på :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0