god eftermiddag :)

Blev mat hos mamma,  for till henne vid 10.30 tiden hjälpte henne med lite förberedning och umgicks bara,  va väldigt trevligt,  sen kom Lars son och hans familj hit på middag och bror :) 
Va väldigt trevligt :) 

Sen låg jag över här,  kändes drygt och cykla hem,  kallt och drygt.,  haha sen spelade min älskling ändå så va lika så skönt hehe 

Så idag ha jag varit och tillbringat dagen.med mor :) vi va hos hennes kompis :) drack kaffe där,  sen for vi på maxi ;) Sen for hon och åt lunch med en vän :) jag stannade kvar i lägenheten för en egen tid.  Tyst och lugnt.  
Ska hem.och duscha och byta kläder,,  sen vet jag inte om jag ska tillbaka hit.  
Mamma åker till örträsk och katten.ska vara hemma så jag ska va kattvakt :) mys :) 
Snsrt kommer nog hennes små bebisar också spännande :) ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0