mys

Igår så va ja med kära mamma, var helt fantastiskt mysigt.  
Vi va på maxi och handlade gick en stund på strömpilen. Och sen så for vi till henne och åt jordgubbar jordgummor hihi 
Sen sprang jag och älskade älskling på stan,  kollade på bikinisar,  kolla på väskor :) fick en vit fin väska av världens underbaraste pojkvän <3 
Det bästa som ha hänt mig, betyder allt för mig :) kärlek 💕 
Sen drog vi på bolaget..  Sen.hamna vi på ute party på ersboda.  Vattenpipa och chips och massa gott och trevligt :) 

Sen idag så äre mulet och trist väder,  tänkte att ja och fina skulle på umelagun, men små kallt i luften så skippade det:) och jag cyklade till fina pappa :)  så vi ska cykla.ner på stan och umgås och äta ute med bror... Skoj :) 

Sen ikväll blir de väl bara lugnt :) 
Inga direkta planer :) 

Hare gött alla.läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0