oooonsdag

Tjena på allihopa :) 
Idag har vi onsdag.,  regnade i morse och nu är de uppehåll..  Fast mulet..  
Trååkigt'! 

Skjutsade mor och Lars till flyget sa hejdå..  Och körde vidare till Ica i röbäck <3 
Skulle hälsa på och lämna kläder. 
När ja skulle hem kom ja på en sak..  

Mina nycklar blev inlåsta och jag visste inte vad ja skulle ta mig till...  OHnej,  ringde min bror.  Men han svarade inte körde dit.. Smsade ringde inget svar knackade på inget svar..  Men de löste sig tillslut..  Men fick lite panik :) :( 

Idag ska ja upp till pappa och klippa honom och äta mat 🍲 gott 😋 
Sen ska jag förbi bror och tacka förlånet och hoppas på att han inte är arg för att jag väckte honom :/ höhö 

Sen ska ja tillbaka till mammsen för att mysa vidare med 😻 katten wella och så :) 
För jag ska vara här tills jag ska hämta hem dom från flyget :) 

Har inget mer och tillägga just nu :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0