semester?

De känns som höst.... Grått och tråkigt...  Himlen är täckt med moln..  Men hoppas verkligen de klarnar till under dagen..  
Godmorgon alla otroligt fina själar :) 
Sitter i soffan med en katt som ligger som en boll,  bara så gulligt hehe krypa ihop sig :) 
Dricker kaffe ☕ och funderar på vilken. Tråkigt semester man kan ha,  måste börja göra något skoj snart..  Känns knappt som de är semester då de är sånt här väder..  

Jaja idag ska ja hur som helst,  cykla hem för och duscha och fixa mig,  sen ska ja ner på stan hoppas att min ängel vill följa med så.åker vi en sväng till svärmor sen :] 
Men orkar han inte,  drar ja själv ner på stan :) 
Kikar lite och bara titta på människor ;) 
Haha xD 

❤ ❤ ❤ ❤ 
I veckan far mamma till Stockholm, men Lars.  Blir trevligt för dom.  Och kul med lite äventyr för henne :),  hoppas att hon får en underbar resa ;) 
Själv så ska jag vara kattvakt.  
Ska köra dom till flygplatsen och sen kör ja och hälsar på dom i röbäck och lämna kläderna som bara ligger hemma :) 

Annars vet ja inte,  tänkte även försöka träffa pappa tisdag eller onsdag :) 
För en tid på klippning 
:) 

Annars får vi se vad man hittar på för skoj då man ha chans till bil och annat skoj skoj :) Haha 
Nä nu ska ja mysa vidare med kisse . Hon ha fortfarande inte fått någon kisse bebis.  

Ha en otroligt bra söndag,  då ska då i alla fall jag ha :) man gör de till de man gör de till hehe :) 

Sving sving :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0