taskigt väder..

Sommar känslan försvann,  
Nu är de mulet och kallt,  tja vi fick lite sol och varmare idag.. Men ändå inte som de va för några dagar sedan..  
Jag vilja kunna ta årets första dopp, skulle vilja bära en fin klänning på mig sitta ute i gräset som ja gjorde förra veckan.,  trist..  
Men hoppas sommar värmen är på väg tillbaka :) 

Varit och sprungit på stan med Jessica..  Fann en väska som jag ska med mig på semester trippen mot söder ut 
Stockholm. 
Längtar så in i bomben, fast bara 3 veckor kvar :) 
Hehe 
Hoppas vi får underbart väder där i alla fall :) 

I morgon bjuder gulliga mamma och Lars på middag. 

Livet bara är för bra ibland :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0