wiie

Jag och sötnos spelar gta5 live 
Så innerligt roligt ;) haha går dock inte så bra för mig och spela ;) haha 😁 Men övning ger färdighet eller hur?  :) 
Spelar för att de är kul och även få umgås med min pojkvän :) lattjo :) 

Igår hämtade fina dator va en sväng till Ronnys mamma,  och sen ca vi bara hemma och spelade :) 

Idag så har vi varit på bölesholmarna toppade tån i de kalla vattnet :p 
Sen så for vi hem kanske va där i 40 min ;) haha 

Köpte pizza idag till middag #fetjagär!

Bokat tid hos tandläkaren den 31/8 hoppas på inga hål :) 

Annars är de bara lugnt här :) 
Ska få rida på onsdag så kul och spännande :) 

Nu säger jag godnatt sovgott drömsött ;) 
Och hoppas alla får en grym söndag för de ska i alla fall jag ha :) ska till mamma och hälsa på sen lär väl jag och bby spela :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0