semester

Va ett tag sen jag skrev.. 
Sorry..  
Hej hej på er alla :) 

Börjar med att praktiken slutade i fredags,  så ja gick på semester,  ja hoppas att ja kommer tillbaka till hösten.  :) 
Började semestern med att ta de väldigt lugnt på fredag kväll :) 

Sen i lördags så bjöd underbaraste Ronny in mig på Nolia där vi va typ hela dagen :) 
Va vänligt fina bilar uppställda där, sen senare på kvällen så kom dom in i stan och gled jag och bby tittade bara sen for vi hem och såg en film..

Men jag somnade till den :p haha 
Sen i söndags låg jag ute med min älskling och solade fick världens fulaste bränna..  Haha 
Då jag typ sola.med ett linne och typ bara framsidan..  Haha 

Sen under dagen kom Jessica och hennes kille och hämta oss,  for på netonnet Ronny köpte en padda ::) 
Sen for vi på biltema och isidor köpte massa cykel grejer :) 

Sen gled vi ner på stan åt glass och myste vidare i solen :) 

Sen igår träffa jag mamma,  Ronny laga punka åt mig :) hihi tur jag ha en sådan snäll pojkvän <3 
Sen for vi hem och sov 3-5 sen for vi på bio 
Såg insidious 3 satt mest och hoppa och höll för öga..  Haha va så rädd 
Men den va bra :) läskig :) Haha 

Idag ha ja städat lite,  gått på stan med.mamma en sväng varit uppe på maxi 
Tvättat.. 

Så nu ha ja inte så mycket mer kul och skriva 
Hare gött alla 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0