Allt kan ske!

Min helg ha varit toppen, firat pappa som blev 49 år. tiden springer bara iväg.
alla blir gamla ! och själv så har ja inte så länge kvar tills ja blir 24 :O
haha 
haft en fin helg även med min underabara pojkvän , vi har inte gjort så mycket men alltid lika kul och bara få vara med honom! :) .
i morgon så ska ja träffa mamma och vi ska träna lite så ska dit kl åtta typ, äta god frukost och träna , sen så ska ja ut och gå.
På tisdag så ska ja cykla en sväng till ica kanske och hälsa på! Saknar dom så! 
På onsdag ska ja fara till sjukgymnasten för att få koll på min axel :) , sen så ska ja ev, fara och handla redskap som ja kan träna upp den med som lättast,
På torsdag så tänkte ja nog hälsa på mamma en sväng inte så mycket planerat eller bara dra en sväng till johanna, eller så ska ja vill annars trääna,!
på fredag så är det helg, och äntligen så blir det ledigt för min pojkvän igen, skönt, men ska en sväng till af för att ta ett nytt möte och berätta lite om mig typ... vad ja kan tänka mig jobba med, vad ja söker för jobb osv.
 
har inte så mycket planerat inför helgen men får se vad som händer.. :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0