åren springer bara iväg,

kan bara säga att jag känner mig så lycklig om en vecka, alltså nästa måndag den 16/3 så har jag och min kille varit tillsammans i 2 fanastiska år. jag är så enormt lyckligt lottad som fick han att falla för mig.
och att han va så gullig och charmig jag föll direkt, han får mig alltid att le och må bra.
kärleken är enorm. 
idag så är det andra arbetspasset han är på och kämpar i på^^
han är så duktig och hade en sådan tur och fick ett sms, att han skulle höra av sig om han ville ha jobbet på volvo 
 
så tänkte idag att ja skulle vara en duktig liten flicka med att försöka att göra det fint innan mitt hjärta kommer hem, tänkte påbörja maten så härtat får bara känna lugnet när han kommer hem,. :)
så fantastisk han är.
 
Sen så pratar jag med en jätte gamal kompis, som ja umgåtts med då ja var så liten ^^
och hon ha fått råka ut för en väldigt olycklig olycka. sänder massa med kramar! 
men även roligt att byta några ord med henne känns väldigt kul. 
 
kommer ihåg ett minne från henne, och hennes familj är att hon och hennes & deras mamma 
och att jag och hon leker och hennes bror vill vara med, men det ville inte vi så skulle vifta med mitt gips som jag hade sparat sen jag hade brutit tummen och råkar träffa han med den... ^^ olyckligt blev det. 
ångest fick jag.. hahah xD men vi va så små ... haha
 
nämen finns många minnen från henne som  ja tänker tillbaka på ibland.
 
nu ska ja va duktig med att lämna datorn och börja plocka bort och undan .. ^^ 
börja fixa maten osv.. ^^ 
 
sen ikväll så ska ja träffa en kompis ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0