Överraskning

Igår innan min pojkvän kommer hem , så ha jag gjort i ordning köttbullar och pasta till han i matlåda :) 

Hoppas att det smakar älskling :) och att de va gott hihi 😝 lite rar kan jag väl va :) sen tog jag bort tvätten och plocka bort lite :) jag hade även fixat maten till middagen 😊 hihi ! Sen kommer han hem 😄 glad blev han 😄🙊 
Sen efter maten så diskar jag , och bäddar sängen sen med hjärtat 😀 
Sen cyklar jag till Johanna :) 
Men sen när jag skulle hem så cyklade ja om kull :/ jävla skit men tur som jag hade fick ja bara en låten skråma på knäet :p 
 

Allt gick som susen igår 😂 
Var en trevlig dag allt :) 
Hare gött så skriver Jah ett nytt snart 😀

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0