Ronny <3

Mitt hjärta slår för dig.
kommer ihåg, när ag hörde din röst för första gången, jag smälte bara .
pirr i hela kroppen, jag ville träffa dig varenda dag.
<3
när jag träffade dig så var allt på rosamoln du fick mig att sväva du fick mig att le.
min mage bara pirrade va så nervös. <3
kände att du var bara hur fantastisk och rar som helst.
dig ville ja bara ha, du var hur bra som helst. 
 
vi blev en och allt känns så underbart <3 
lilla Ronny gubben Jag älskar dig 1000 gånger mer än va ja gorde då.
för mig är du både bra och omtänksam, snäll rar.! 
 
Första gångerna jag ville bara åt dig, ville bara umgås med dig.
kunde inte vara en dag utan dig jag längtade så otroligt mycket hjärtat.
men det gör ja även idag, dom timmar ja inte är med dig så går det inte en sekund 
 
att jag tänker på dig ! , och det jag har . <3
 
en sådan otroligt fin underbar kille. känns som en dröm.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
kommer alltid att finnas vid din sida, och kommer aldrig sluta älska dig min otroligt fina babe, 
du får mig att må bra och känna lýckan du får mg att förstå att det kommer både negativa sidor men positiva sidor också. vi vänder på bladet.
 
Min kille har förståelse och även älskar mig.
jag är så bamse kär, och så otroligt lycklig.. 
pirrar i hela kroppen och känner mig så kär <3
typ som om vi träffades idag. ! 
 
jag är så lycklig finns inge ord, finner kärlek så varmt och mjukt inom mig.
vill vara med dig, vill hitta på saker med dig, vill sova med dig, vill vakna upp med dig! 
allt detta får jag! . 
Ronny, får mig att må så sjukt bra, än sådan fin och snäll omtänksam kille borde ju alla få ha! -
 
Jag Älskar dig min otroligt fina babe ! 
du är värld allt! .
du betyder så otroligt mycket för mig lilla hjärtat mitt.
 
glöm aldrig det. glöm alddrig mig. 
jag glömmer aldrig det , glömmer aldrig dig.
kommer alltid minnas dig ! <3 
kärlek ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0