skriver lite blandat ^^

Börjar om min går dag. som va sådär tänkte träffa mamma men hon mådde inge bra, och de hördes verkligen på henne också. så hon skulle få vila i lugn och ro. men jag hade huvudvärk näst in till hela dagen ;O 
så lägger mig på soffan blundar, och ja sover nog minst en timme i alla fall. va skönt :) -
gick ut på en kortare sväng för att utnjyttja vädret^^ 
sen möter ja upp min pojkvän på frasses för att käka :D . GOTT ! 
 
 
en dag är just idag. det är fredag och många möjligheter finns, men just idag så ska ja dricka kaffet i lugn och ro. 
sen ska ja gå och noppa ögonbrynen WOOW ..... intressant va? nja kanske inte :P hahha 
sen så ska ja hojja till böläng för att möta min älskade fina baby på jobbet :D hihih . 
men före jag ska möta honom så ska ja allt till af. för att jag ska lämna in ett papper ^^ haha xD 
sen ska vi nog till stan för att han  ska pumpa sina däck :D ! 
haha . idag så blire inget speciellt. har inte så mycket pengar att leva på för dennna månad!
sen ska  vi / jag tvätta ikvälll^^ typ det roligaste av allt ? haha nädu det finns faktiskt roligare saker att göra ;:D! 
nämen tvättkorgen sväller över snart så det ska bli kul och få tömma den och att allt blir rent :D ! 
sen ska ja se någon serie ikväll typ ack värmland :D! tror den kan va riktigt trevlig :) 
 
Träningen ligger ja efter med som fan, va duktig och hade gort ett schema som ja följde varje dag. men sen då ja va hundvakt i höst, så for träningen på sidan, jag tjatade på pappa att jag ville ha ett löpband istället för ett gym kort. så ja fick det istället. så nu kan ja springa och promenera allt inomhus :D! bra, men kommer nog använda det mesta tiden på vintertiden då det är bara jobbigt och fara ut i halkan snöstorm och  -grader ;S ! 
 
men förösker röra på mig mer nu i alla fall, cyklar om jag ska någon stanns, och försöker att gå ut en sväng varje dag. men det har bara blivit kortare sträckor och inte så högt tempo ^^
 
men som sagt jag ska ta upp träningen igen, men vet inte riktigt bara när, känner mig ändå lat, men ändå att viljan är där bakom någon stanns. ^^ 
 
har egentligen inte s¨å vettigt att skriva ^^ 
 
men till er  som verkligen vill veta och till er, som verkligen vill läsa .....
 
så är jag arbetssökande just nu ingen praktik i sikte eller utbildninng och inte häller något jobb.. 
sökte på hemtrivsel hamnade på en inervju min allra första intervju ... men dock har ja inte hört något.
dom på af ville att ja skulle typ kontakta henne men det känns så pirrigt i hela kroppen och har inget självförtroende, jag vill så gärna ha ett jobb men de är inte det lättaste.. 
 
men det låter som att ja ska få mera hjälp ifrån af sida, då jag skrev in mig 2012 .............. fortfarande arbetslös. så därför ska dom lägga ner mer tid och kolla runt lite och typ jag vet inte vad som egentligen menades med allt men äh de blir säkert jätte bra :D 
 
min kille fyller år på måndag men när han jobbar då så ska ja allt försöka fixa lite små saker för att han ska känna sig uppskattad ! :D . 
 
ska inte lägga nå fler rader då ja mest bara svamlar ^^ haha ! :P 
hejsvejs :D  ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0