Våga vara dig själv


Va hos sjukgymnasten . Visade bra resultat , har tränat bu fyra dagar axeln sen ja va hos sjuk gymnasten . Och träningen ska fortsätta att rulla fram :) 
Jag hoppas på resultat , men denna lilla träningen ha redan gett mig resultat, genom att jag kan ligga på min högra sida som ja inte kunde innan .. 

Att träna bort fläsket ha legat lite på
Sidan , visst har börjat cykla mer pch promenera men inte lika mycket som ja egentligen ville .. Men de ska ja också ändra på , för vill bli mer nöjd . Och bli lite mer smalare :) så nu fokus på axeln och hoppas att konditionoch promenader också kommet på schemat ska börja gå stavgång för stt de hjälpte axeln så ska börja med de också , och då kommer motionen in så blir ju lysande 



Af , har jag pratat med , så nu ska ja kolla på onsdag om jag kan rapportera vilka jobb ja sökt .. Om de inte funkar ska jag in och prata med dem .. Så ska dom hjälpa mig :) blir nog bra allting . 
I morgon ska jag på träff gör att prata
Osv ;p blir nog bra :) 


Känner mig så fin i dom nya kläderna :) 
Från Cubus 😀😀 har hänt mycket i stan nu , in fått nya kläd affärer så kul 


Igår hälsade Jag och fina på svärmor 
Va riktigt trevligt , efter en dag på stan , sen bil tema sen en sväng till svärmor och grädda våfflor och tvätta så gick jag och la mig och somna direkt ., 


Kan avsluta med att jag just nu går på löpbandet 13 min , 87 brända kalorier och 1.1 km men mycke länge ska de bli :) kämpar :) haha 



Idag söndag hela dan, åt våfflor och sen åt ja nån vit pizza gott , sen for vi på Ica .. Sen cyklade vi vidare till kvantum och sen så cyklade jag till Johanna och fick en kopp kaffe riktigt trevligt 😀😀 

Ha en fin dag alla glada :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0