yoyo bitches ;)

haha :D jag är helt inne på Yo Yo Bitches ; ) AV  : Jockiboi, och Jonna helt fula prank och videos, men ändå så klockrena ;) . haha xD 
 
nämen Heeej, ! 
jag sitter ny duschad och har ätit frukost och dricker mitt morgon kaffe i lugn och ro, känner ingen stresss över något, har tittat om ja hittade något jobb, men det dom mest söker efter är ju Personlig Assistent och Barnsökare ,läkare och tandgrejs skulle aldrig kunna jobba med personlig assistent, för att jag har svag och även väldigt kräsen, försöker tänka om :/ men funkar inte för mig bara, :S ! Barnsökare/förskola, javisst skulle kunna jobba med det faktiskt men krävs 3 års utbildning, och sätta mig i en skolbänk igen tror ja inte att ja fixar, då jag har det kämpigt med  att plugga... ! :/ läkare, ..... ohc tandgrejs, .... haha 
nämen måste tänka ganksa mycket på min axel.....
 
en sak som är dock bra, de är att ja ha bokat en tid hos sjukgymnast, som ska få kollla vidare på min axel och även ge mig nå tränings program, så hoppas ja på att det kommer bli bättre med träning, så ska ja TRÄNA som fan , jävligt less på att den hopppar bort, och det gör så ont, och helt öm flera dagar efter den har bloppat bort.. så nu jävlar ska ja ta tag i detta. 
 
tillbaka på vardagen :D !
min pojkvän, fyllde år igår, Woow Grattis min fina i efterskott :).
Eftersom att min Ekonomi är kort och så ^^ haha har inte ut så mycket i månanden och dne håller inte en hel månad .. :S men haha nu ska ja inte tappa bort mig, vi ska ut och äta nå gott sen då ja får pengar, gå på stan och han ska få kolla in nå snygga t-shirt =) 
 
men nu va vi idag va? 
sitter bara vid datorn och tar det väldigt lugnt bara, ska ner en sväng till mamma, för att hälsa på , ska bara vänta tills handduken är färdig som ja tvättar upp ^^ Ronny fick en  Handduk av mamma då han fyllde år, en grön :D riktigt fin :D ! så tänkte i morgon så ska vi byta handdukar :D ! ... 
sen så ska jag kolla med Ronny om han är sugen på att träffas utanför Af, om han orkar jag tror inte det, men tänkte i alla fall kolla om jag kan få den hjälp jag behöver .. :) eller så frågar ja inte och tar det en annan dag... ^^ typ fredag, hehe ! :D 
jag är den som gärna skjuter upp dom jobbiga sakerna tilll längre fram och egentligen så är det ju väldigt vädligt dumt.. ^^ 
 
nä nu vet ja inte vad jag ska skriva för mer rader... ^^ så skriver en annan gång. 
ha en dunderbra dag allesammans ;) göttgött. tjingtjong. dingdong, !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0