Haft en jätte trevlig helg

Haft en lysande bra helg :) 
I fredags så for vi till Ronnys mamma och hälsa på <3 fina svärmor :) så de va kul och träffa henne pch hennes gubbe :) sen så for jag och min fina Ronny till Jessica och Isidor sen for grabbarna och köpte pizza och ja pch Jessica gick till wonka för att börja dricka lite :) 
Väldigt trevlig kväll blev de allt :) 

Sen i lördags så for ja till mamma , vi for på maxi och handlade lite :) hämtade ut gratis varor hihi :) sånt är kung :) 

Sen åkte ja med Jessica en sväng till umedalen hon skulle köpa löshår ;) perfekt :) sen for vi tillbaka till mamma för att fika med bror och mamma <3 

Sen efter ett tag så for ja hem jag och sötnos delade på en pizza , sen så satt vi och bara tjockare oss resten av kvällen med chips ovh dipp och läsk :) hihi gödans :) 

Sen idag så ha se bara varit lugnt , jag och älskling min fina tog bussen ner på stan , köpte lite grejor . 

Sen grillade vi åh så gott de va :) 
Sen åt vi lite ostkrokar mums :) 
Har även suttit med bby en del av dagen /kvällen till att han spelar gta:p 


Men tja de e Nice 
Nu taggar vi veckan :) 
Önskar er alla en riktigt fin vecka :) <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0