Hej hej

Min helg ha varit helt okej.  Men redan slut!  
I morgon startar ja ett härligt program,  
 
Kommer se ut ungefär ingen middag,  och sen promenera hem från Ica från mitt jobb de här kommer ja hålla i,  i tio dagar..  
Sen efter de ska de gå bättre med att promenera träna axeln.  Och annan motivation ;) 
Ca den 25 mars går mitt månadskort ut, och då är de tänkt att ja tar fram cykeln börjar cykla alla dagar!  Till och från Ica,,
 
Även promenader,  
Och sen att försöka få in regelbundna tränings pass på axeln!!  
 
För er som inte vet..  Så kämpar ja 2016 
Att gå ner i vikt till 60-65kg 
Väger idag 68..  
 
Så försöker tänka lite på vad jag stoppar i mig och försöker träna mer :) 
 
Och även till er som inte vet :) 
Så har ja svårt med mib axel,  den kan hoppa urled.  Och måsts träna upp muskler i axeln för att hålla den på plats..  
 
Ska köpa en marklyft,,  
2hantlar vet bara inte när :) 
 
Men börjar nu med dom här två veckorna i alla fall 
Väger mig innan och efter :) 
Spännande :) 
 
Nu är de bara och kämpa ;) 
 
Godnatt på er :) 
Kommer läggs ut mina bilder här på mina promenader 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0