dag 11

Hej!  
Hade ett mål att promenera hem från Ica mitt jobb varje dag! 
Och idag då de va som vackrast väder och riktigt härligt så blev de bussen idag.  SÅ blev nio dagar promenad hem..  

Känner mig besviken att ja inte klarade alla dagar på två veckor.  Men ändå riktigt stolt.,  

Blev löpbandet ikvöll på 21 min.   
Alltid något. 

Men i morgon ska ja gå hem!!!  💪

Annars så ha min dag varit rätt så lugn och skön,  tagit frukten.  Varu dag idag..  Annars kollat tomma hyllplatser etiketter,  frontat och 
Kollat överhyllor!  🌷 

Har inget mer och tillägga.  Uppdaterar i morgon :) 
Kika in igen då :) 

Tjarrå 

En bild från i morse!!  

Godnatt sovgott drömsött ☺ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0