dag 4

Hej hej!  😊 
Idag ha vi torsdag veckorna dagar går rejält fort undan va inte så länge sen de va jul och nyår..  Snart är de påsk!  
Mitt nyårslöfte va att börja träna och röra på mig mer och att gå ner i vikt..  Ha gått segt!  
Så därför kör ja 10 dagar /två veckor med att promenera hem från Ica,  och sen inte äta middagar,  då lunchen på jobbet är oftast 13.00 -13.30 så man är ju inte direkt hungrig då man kommer hem!  🌸 
Så då blir de bara enklare måltider!  

Idag gick ja hem från Ica,  Johanna mötte mig och sen skiljdes vi,  och ja fortsatte och gå..  Gick till mamma där ja fick en Shake :) 

Tog en prat stund där och satt och umgicks lite va trevligt,  

De hör blev min runda idag :) ❤ 

Min runda igår som ja inre kunde lägga ut :) 

Så så bjuder jag på den idag istället :) 

Bjuder på en outfit!  
Nu önskar ja er en fortsatt trevlig kväll 'Så kommer ett nytt inlägg i morgon :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0