lycklig

Hej hej!  
Här kan ni följa med resa i min vardag nästintill då ja skriver om mina promenader .  

Jag vägde först,  70kg! 
Sen vägde ja 68kg ett bra tag . 
De va då ja bestämde mig att de här går alldeles för sagta!  Så därför tänkte ja de,  är inte hungrig då ja kommer hem,  så varför äta änu mer kalorier.  Så äter oftast bara något litet 

Sena luncher på jobbet där ja äter mycket!  
De här kommer att gå på tio dagar sen kanske lära kroppen att inre äta så mycket och motionera varje dag!  

En vecka senare innan ja började med de här så gick ja ner 2kg..  

Så idag väger jag 66kg :) 
Jag är nöjd och väldigt glad över de ja håller på med och att ja kan lyckas!  

Och att ja kämpar i på..  
Bjuder på en tidig morgon..  
Bilden är inte från idag!  

Nu hoppas ja att alla får en jätte bra lördag.)  
Så skriver ja om ett par timmar igen :) 
Va så  lycklig över vsd vågen visade så kunde inte låta bli och uppdatera och dela min glädje :) 
Vi hörs :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0